APA:
کپیرحمان زاده، سیدعلی، و حقیقی، محمدرضا. (1392). عوامل موثر در افزایش اثربخشی شبکه های اجتماعی مجازی در سازمان های رسانه ای (مورد مطالعه: انجمن مدیران روابط عمومی ایران). مطالعات رسانه ای، 8(21)، 133-144. SID. https://sid.ir/paper/211943/fa
Vancouver:
کپیرحمان زاده سیدعلی، حقیقی محمدرضا. عوامل موثر در افزایش اثربخشی شبکه های اجتماعی مجازی در سازمان های رسانه ای (مورد مطالعه: انجمن مدیران روابط عمومی ایران). مطالعات رسانه ای[Internet]. 1392؛8(21):133-144. Available from: https://sid.ir/paper/211943/fa
IEEE:
کپیسیدعلی رحمان زاده، و محمدرضا حقیقی، “عوامل موثر در افزایش اثربخشی شبکه های اجتماعی مجازی در سازمان های رسانه ای (مورد مطالعه: انجمن مدیران روابط عمومی ایران)،” مطالعات رسانه ای، vol. 8، no. 21، pp. 133–144، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211943/fa