APA:
کپیتاجیک اسماعیلی، سمیه، صنیعی، ماندانا، و اسدی رازی، محمدصادق. (1392). شناسایی ابزارهای موثر تبلیغات فرش دست باف ایران از نگاه خریداران داخلی. مطالعات رسانه ای، 8(21)، 57-67. SID. https://sid.ir/paper/211948/fa
Vancouver:
کپیتاجیک اسماعیلی سمیه، صنیعی ماندانا، اسدی رازی محمدصادق. شناسایی ابزارهای موثر تبلیغات فرش دست باف ایران از نگاه خریداران داخلی. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1392؛8(21):57-67. Available from: https://sid.ir/paper/211948/fa
IEEE:
کپیسمیه تاجیک اسماعیلی، ماندانا صنیعی، و محمدصادق اسدی رازی، “شناسایی ابزارهای موثر تبلیغات فرش دست باف ایران از نگاه خریداران داخلی،” مطالعات رسانه ای، vol. 8، no. 21، pp. 57–67، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211948/fa