Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,952
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,526
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش رسانه ملی در شکل گیری افکار عمومی نسبت به ارزش های دینی

صفحات

 صفحه شروع 117 | صفحه پایان 135

چکیده

 رسانه ها به عنوان سازمان های ارتباطی بی نیاز از نظام های نظارت و ارزیابی نسبت به ارزش های دینی نیستند, چه این که هر رسانه ای بدون در نظر گرفتن دستاوردها و آگاهی از تاثیرات برنامه هایش نمی تواند بر عملکردش اشراف و از صحت آن اطمینان داشته باشد, به عبارتی یک سازمان موفق بدون توجه به موفقیت ها و شکست ها و حرکت به سمت اصلاح اشکالات, راه تکامل و پیشرفت را نخواهد پیمود و این در حالی است که رسانه ها با عملکردی وسیع و مخاطبانی گسترده به وجود چنین نظام نظارتی بیش از سایر نهادها احتیاج دارند, به ویژه که ما در کشوری زندگی می کنیم که نام مقدس (جم ه وری اسلامی) را همراه خود داد, از همین رو رسانه های جمعی خصوصا رسانه های تصویری نیز با توجه به نقش ممتاز خود در شکل دهی افکار عمومی و قدرت فرهنگ سازی بایستی همواره و از جمیع ابعاد بر ابعاد دینی و ترویج دین خود نظارت کنند. به همین منظور از اساتید و کارشناسان مختلف, با استفاده از پرسشنامه سوالاتی به منظور آنچه بیان شد, پرسیده شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کرم زاده، رنگین نگار، و تفنگ چی، سینا. (1396). نقش رسانه ملی در شکل گیری افکار عمومی نسبت به ارزش های دینی. مطالعات رسانه ای، 12(38 )، 117-135. SID. https://sid.ir/paper/211989/fa

    Vancouver: کپی

    کرم زاده رنگین نگار، تفنگ چی سینا. نقش رسانه ملی در شکل گیری افکار عمومی نسبت به ارزش های دینی. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1396؛12(38 ):117-135. Available from: https://sid.ir/paper/211989/fa

    IEEE: کپی

    رنگین نگار کرم زاده، و سینا تفنگ چی، “نقش رسانه ملی در شکل گیری افکار عمومی نسبت به ارزش های دینی،” مطالعات رسانه ای، vol. 12، no. 38 ، pp. 117–135، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211989/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا