APA:
کپیزنده بودی، خیری، و زنده بودی، فاطمه. (1392). مطالعه نقش سواد رسانه ای دانشجویان در میزان تاثیرپذیری آنها از تبلیغات تجاری. مطالعات رسانه ای، 8(20)، 169-180. SID. https://sid.ir/paper/212006/fa
Vancouver:
کپیزنده بودی خیری، زنده بودی فاطمه. مطالعه نقش سواد رسانه ای دانشجویان در میزان تاثیرپذیری آنها از تبلیغات تجاری. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1392؛8(20):169-180. Available from: https://sid.ir/paper/212006/fa
IEEE:
کپیخیری زنده بودی، و فاطمه زنده بودی، “مطالعه نقش سواد رسانه ای دانشجویان در میزان تاثیرپذیری آنها از تبلیغات تجاری،” مطالعات رسانه ای، vol. 8، no. 20، pp. 169–180، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/212006/fa