مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

895
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

927
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

استراتژی های مدیریت دانش در صنعت نشر

صفحات

 صفحه شروع 45 | صفحه پایان 52

چکیده

 دانش به عنوان مهم ترین جنبه رقابتی, سازمان را قادر می سازد تا بهره ور باشد و از محصولات و خدمات رقابتی رها شود. یکی از پایه های افزایش بهره وری مدیریت دانش, چابک بودن موثر آن است. توسعه و گستردگی ادبیات در حوزه مدیریت دانش و چابکی سازمانی, اهمیت این دو مقوله را نشان می دهد. روش تحقیق این پژوهش کتابخانه ای و میدانی می باشد. در این مقاله سعی می شود شکلی از همگرایی این دو را از این نظر که ابعاد آن ها بسیار با یکدیگر ارتباط دارند, در صنعت نشر مورد آزمون قرار می دهیم و استدلال می کنیم که چابکی سازمانی زمانی حاصل می شود که مدیریت دانش, از همه نظر, در حالت تعادل باشد. تعداد 12 مرکز چاپ و نشر در ایران به عنوان موردمطالعه انتخاب شده است و وضعیت چابکی و مدیریت دانش در آن مورد ارزیابی قرار می گیرد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    سجادی جاغرق، سیدعبداله، دیندارفرکوش، فیروز، و رضایی، مصطفی. (1394). استراتژی های مدیریت دانش در صنعت نشر. مطالعات رسانه ای، 10(28)، 45-52. SID. https://sid.ir/paper/212021/fa

    Vancouver: کپی

    سجادی جاغرق سیدعبداله، دیندارفرکوش فیروز، رضایی مصطفی. استراتژی های مدیریت دانش در صنعت نشر. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1394؛10(28):45-52. Available from: https://sid.ir/paper/212021/fa

    IEEE: کپی

    سیدعبداله سجادی جاغرق، فیروز دیندارفرکوش، و مصطفی رضایی، “استراتژی های مدیریت دانش در صنعت نشر،” مطالعات رسانه ای، vol. 10، no. 28، pp. 45–52، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/212021/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button