مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

409
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

616
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

چارچوب ارزش آفرینی خدمات کانال های ترکیبی در صنعت بانکداری

صفحات

 صفحه شروع 141 | صفحه پایان 182

چکیده

 امروزه صنعت بانکداری همانند بسیاری از صنایع با تحول دیجیتالی روبرو شده است. این تحولات به خاطر فناوری های همگرا می باشد. یکی از ارکان فناوری های همگرا, امکان ارائه ی خدمات از چندین کانال به مشتریان جهت تجربه ی بهتر مشتریان است. چنین موضوعی در صنعت بانکداری به یک بایسته مبدل شده است, به طوری که ارائه خدمات بانکی از کانال های ترکیبی به جای مزیت رقابتی, یک الزام راهبردی است. به همین علت, شناسایی چارچوب ارزش آفرینی کانال های ترکیبی برای فعالان صنعت بانکداری کشور از اهمیت فراوانی برخوردار است. این پژوهش درصدد آن است که چارچوبی را جهت ارزش آفرینی از طریق رویکرد کانال های ترکیبی در صنعت بانکداری ارائه نماید. بدین منظور, با استفاده تکنیک تحلیل مضمون 47 مقاله ی مرتبط با ارائه ی کانال های ترکیبی در صنعت بانکداری در طی سال های 2004 تا 2019 موردبررسی قرارگرفته است. نتایج حاصله مؤید آن است که عوامل مؤثر بر ارزش آفرینی کانال های ترکیبی عبارت اند از: کیفیت خدمات کانال های ترکیبی, باور به رفتارهای هوشمندانه مالی, توانمندسازی مشتریان, هنجارهای هوشمندانه, وظایف هوشمند و فناوری های هوشمند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    زمانی فریزهندی، منوچهر، حنفی زاده، پیام، و دهدشتی شاهرخ، زهره. (1398). چارچوب ارزش آفرینی خدمات کانال های ترکیبی در صنعت بانکداری. مطالعات مدیریت صنعتی، 17(54 )، 141-182. SID. https://sid.ir/paper/213195/fa

    Vancouver: کپی

    زمانی فریزهندی منوچهر، حنفی زاده پیام، دهدشتی شاهرخ زهره. چارچوب ارزش آفرینی خدمات کانال های ترکیبی در صنعت بانکداری. مطالعات مدیریت صنعتی[Internet]. 1398؛17(54 ):141-182. Available from: https://sid.ir/paper/213195/fa

    IEEE: کپی

    منوچهر زمانی فریزهندی، پیام حنفی زاده، و زهره دهدشتی شاهرخ، “چارچوب ارزش آفرینی خدمات کانال های ترکیبی در صنعت بانکداری،” مطالعات مدیریت صنعتی، vol. 17، no. 54 ، pp. 141–182، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/213195/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button