APA:
کپیقانع، احمدعلی. (1392). آسیب شناسی فقهی و اخلاقی تبلیغات بازرگانی. مطالعات فرهنگ - ارتباطات، 14(21 (مسلسل 53))، 157-178. SID. https://sid.ir/paper/213541/fa
Vancouver:
کپیقانع احمدعلی. آسیب شناسی فقهی و اخلاقی تبلیغات بازرگانی. مطالعات فرهنگ - ارتباطات[Internet]. 1392؛14(21 (مسلسل 53)):157-178. Available from: https://sid.ir/paper/213541/fa
IEEE:
کپیاحمدعلی قانع، “آسیب شناسی فقهی و اخلاقی تبلیغات بازرگانی،” مطالعات فرهنگ - ارتباطات، vol. 14، no. 21 (مسلسل 53)، pp. 157–178، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/213541/fa