مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,181
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

881
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

میزان مشارکت دانشجویان ارتباطات در تولید محتوای رسانه های اجتماعی

صفحات

 صفحه شروع 113 | صفحه پایان 140

چکیده

 رسانه های اجتماعی توصیف ابزارهای آنلاین است که مردم از آن برای اشتراک محتوا, پروفایل ها, نظرها, دیدگاه ها, تجربه ها و افکار استفاده می کنند. بنابراین رسانه اجتماعی تسهیل کننده گفتگوها و کنش های متقابل آنلاین بین گروه هایی از مردم است. این ابزارها شامل بلاگ ها, تابلوهای پیام, پادکست, میکروبلاگ, نشانه گذاری ها, شبکه ها و ویکی ها است.هدف اصلی این نوشتار, این است که میزان مشارکت دانشجویان ارتباطات را در تولید محتوای رسانه های اجتماعی مورد سنجش قرار دهد. روش, پیمایشی و جامعه آماری تمام دانشجویان رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه های علامه طباطبایی, تهران, آزاد واحد تهران مرکزی و علوم تحقیقات در مقاطع تحصیلی کارشناسی, کارشناسی ارشد و دکتری 1390 می باشد.بررسی های انجام شده نشان داد که اکثریت افراد, عضو یکی از شبکه های اجتماعی اینترنتی مانند فیس بوک هستند, دسترسی اکثریت پاسخگویان به شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک و غیره از طریق فیلترشکن انجام می شود و بیشتر افراد اعتقاد دارند که استفاده از فیلترشکن برای آنها آسان و در دسترس است.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

رسولی، محمدرضا، و مرادی، مریم. (1391). میزان مشارکت دانشجویان ارتباطات در تولید محتوای رسانه های اجتماعی. مطالعات فرهنگ - ارتباطات، 13(19 (مسلسل 51))، 113-140. SID. https://sid.ir/paper/213549/fa

Vancouver: کپی

رسولی محمدرضا، مرادی مریم. میزان مشارکت دانشجویان ارتباطات در تولید محتوای رسانه های اجتماعی. مطالعات فرهنگ - ارتباطات[Internet]. 1391؛13(19 (مسلسل 51)):113-140. Available from: https://sid.ir/paper/213549/fa

IEEE: کپی

محمدرضا رسولی، و مریم مرادی، “میزان مشارکت دانشجویان ارتباطات در تولید محتوای رسانه های اجتماعی،” مطالعات فرهنگ - ارتباطات، vol. 13، no. 19 (مسلسل 51)، pp. 113–140، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/213549/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button