APA:
کپیباهنر، ناصر، و روحانی، محمدرضا. (1393). رویکردی رسانه ای به تحلیل ارتباطی امر به معروف و نهی از منکر. مطالعات فرهنگ - ارتباطات، 15(25 (مسلسل 57))، 115-147. SID. https://sid.ir/paper/213581/fa
Vancouver:
کپیباهنر ناصر، روحانی محمدرضا. رویکردی رسانه ای به تحلیل ارتباطی امر به معروف و نهی از منکر. مطالعات فرهنگ - ارتباطات[Internet]. 1393؛15(25 (مسلسل 57)):115-147. Available from: https://sid.ir/paper/213581/fa
IEEE:
کپیناصر باهنر، و محمدرضا روحانی، “رویکردی رسانه ای به تحلیل ارتباطی امر به معروف و نهی از منکر،” مطالعات فرهنگ - ارتباطات، vol. 15، no. 25 (مسلسل 57)، pp. 115–147، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/213581/fa