APA:
کپیناصری طاهری، عباس. (1394). تاثیر دینداری بر ارزیابی مخاطبان از آگهی های بازرگانی اسلامی. مطالعات فرهنگ - ارتباطات، 16(29 (مسلسل 61))، 35-50. SID. https://sid.ir/paper/213594/fa
Vancouver:
کپیناصری طاهری عباس. تاثیر دینداری بر ارزیابی مخاطبان از آگهی های بازرگانی اسلامی. مطالعات فرهنگ - ارتباطات[Internet]. 1394؛16(29 (مسلسل 61)):35-50. Available from: https://sid.ir/paper/213594/fa
IEEE:
کپیعباس ناصری طاهری، “تاثیر دینداری بر ارزیابی مخاطبان از آگهی های بازرگانی اسلامی،” مطالعات فرهنگ - ارتباطات، vol. 16، no. 29 (مسلسل 61)، pp. 35–50، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/213594/fa