APA:
کپیشیوندی چلیچه، کامران، درتاج، فریبرز، فرخی، نورعلی، و ابراهیمی قوام، صغری. (1396). مدل یابی پیشرفت تحصیلی ریاضی برمبنای, ارزش تکلیف, درگیری شناختی, هیجان های پیشرفت و خود نظم جوئی تحصیلی. فرهنگ مشاوره و روان درمانی (فرهنگ مشاوره)، 8(30 )، 1-24. SID. https://sid.ir/paper/214015/fa
Vancouver:
کپیشیوندی چلیچه کامران، درتاج فریبرز، فرخی نورعلی، ابراهیمی قوام صغری. مدل یابی پیشرفت تحصیلی ریاضی برمبنای, ارزش تکلیف, درگیری شناختی, هیجان های پیشرفت و خود نظم جوئی تحصیلی. فرهنگ مشاوره و روان درمانی (فرهنگ مشاوره)[Internet]. 1396؛8(30 ):1-24. Available from: https://sid.ir/paper/214015/fa
IEEE:
کپیکامران شیوندی چلیچه، فریبرز درتاج، نورعلی فرخی، و صغری ابراهیمی قوام، “مدل یابی پیشرفت تحصیلی ریاضی برمبنای, ارزش تکلیف, درگیری شناختی, هیجان های پیشرفت و خود نظم جوئی تحصیلی،” فرهنگ مشاوره و روان درمانی (فرهنگ مشاوره)، vol. 8، no. 30 ، pp. 1–24، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/214015/fa