مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,915
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,419
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی بر میزان عملکرد توریسم (مطالعه موردی: آژانس های مسافرتی و جهانگردی استان آذربایجان شرقی)

صفحات

 صفحه شروع 145 | صفحه پایان 161

چکیده

 هدف این تحقیق بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی بر میزان عملکرد توریسم در آژانس های مسافرتی و جهانگردی استان آذربایجان شرقی می باشد. این تحقیق به لحاظ هدف کاربردی و به لحاظ روش انجام, توصیفی از نوع پیمایشی - تحلیلی می باشد. جامعه آماری شامل کلیه موسسات و آژانس های مسافرتی و جهانگردی استان آذربایجان شرقی می باشد. برای جمع آوری داده از پرسشنامه خود ساخته محقق استفاده شد که پس از پیش آزمون و اطمینان از پایایی بالای آن (آلفای کرونباخ) پرسشنامه ها توزیع گردید و با توجه به حجم محدود جامعه به تمامی آژانس ها یعنی 197 پرسشنامه توزیع که از این تعداد 168 پرسشنامه جمع آوری و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل داده از نرم افزار Spss در دو بخش آمار توصیفی و استنباطی استفاده شد. در بخش آمار توصیفی داده ها با استفاده از میانگین, انحراف معیار, بیشترین و کمترین مقدار و در بخش آمار استنباطی داده ها با استفاده از آزمون ضریب همبستگی پیرسون و همچنین رگرسیون چند متغیره با روش Enter مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج بیانگر این است که بین فعالیت های ترفیعی, داد و ستدی, پایگاه اطلاعاتی و عملکرد توریسم رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

قره بیگلو، حسین، و شادی دیزجی، بهنام. (1390). بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی بر میزان عملکرد توریسم (مطالعه موردی: آژانس های مسافرتی و جهانگردی استان آذربایجان شرقی). جغرافیایی فضای گردشگری، 1(1)، 145-161. SID. https://sid.ir/paper/214358/fa

Vancouver: کپی

قره بیگلو حسین، شادی دیزجی بهنام. بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی بر میزان عملکرد توریسم (مطالعه موردی: آژانس های مسافرتی و جهانگردی استان آذربایجان شرقی). جغرافیایی فضای گردشگری[Internet]. 1390؛1(1):145-161. Available from: https://sid.ir/paper/214358/fa

IEEE: کپی

حسین قره بیگلو، و بهنام شادی دیزجی، “بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی بر میزان عملکرد توریسم (مطالعه موردی: آژانس های مسافرتی و جهانگردی استان آذربایجان شرقی)،” جغرافیایی فضای گردشگری، vol. 1، no. 1، pp. 145–161، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/214358/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button