APA:
کپیقره بیگلو، حسین، و شادی دیزجی، بهنام. (1390). بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی بر میزان عملکرد توریسم (مطالعه موردی: آژانس های مسافرتی و جهانگردی استان آذربایجان شرقی). جغرافیایی فضای گردشگری، 1(1)، 145-161. SID. https://sid.ir/paper/214358/fa
Vancouver:
کپیقره بیگلو حسین، شادی دیزجی بهنام. بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی بر میزان عملکرد توریسم (مطالعه موردی: آژانس های مسافرتی و جهانگردی استان آذربایجان شرقی). جغرافیایی فضای گردشگری[Internet]. 1390؛1(1):145-161. Available from: https://sid.ir/paper/214358/fa
IEEE:
کپیحسین قره بیگلو، و بهنام شادی دیزجی، “بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی بر میزان عملکرد توریسم (مطالعه موردی: آژانس های مسافرتی و جهانگردی استان آذربایجان شرقی)،” جغرافیایی فضای گردشگری، vol. 1، no. 1، pp. 145–161، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/214358/fa