APA:
کپیبابایی آبراک، آزیتا، و صفرزاده، سحر. (1397). اثربخشی آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر سرزندگی تحصیلی, اشتیاق تحصیلی و جهت گیری هدف-پیشرفت در دانش آموزان دختر با نشانگان افسردگی. مدیریت ارتقای سلامت، 8(1 )، 21-29. SID. https://sid.ir/paper/215807/fa
Vancouver:
کپیبابایی آبراک آزیتا، صفرزاده سحر. اثربخشی آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر سرزندگی تحصیلی, اشتیاق تحصیلی و جهت گیری هدف-پیشرفت در دانش آموزان دختر با نشانگان افسردگی. مدیریت ارتقای سلامت[Internet]. 1397؛8(1 ):21-29. Available from: https://sid.ir/paper/215807/fa
IEEE:
کپیآزیتا بابایی آبراک، و سحر صفرزاده، “اثربخشی آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر سرزندگی تحصیلی, اشتیاق تحصیلی و جهت گیری هدف-پیشرفت در دانش آموزان دختر با نشانگان افسردگی،” مدیریت ارتقای سلامت، vol. 8، no. 1 ، pp. 21–29، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/215807/fa