APA:
کپیدرتاج، فریبرز. (1392). مقایسه تاثیر دو روش آموزش به شیوه بازی و سنتی بر انگیزه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان. روانشناسی مدرسه، 2(4 (پیاپی 8))، 62-80. SID. https://sid.ir/paper/216640/fa
Vancouver:
کپیدرتاج فریبرز. مقایسه تاثیر دو روش آموزش به شیوه بازی و سنتی بر انگیزه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1392؛2(4 (پیاپی 8)):62-80. Available from: https://sid.ir/paper/216640/fa
IEEE:
کپیفریبرز درتاج، “مقایسه تاثیر دو روش آموزش به شیوه بازی و سنتی بر انگیزه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان،” روانشناسی مدرسه، vol. 2، no. 4 (پیاپی 8)، pp. 62–80، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216640/fa