APA:
کپیامیدوار، هدایت، امیدوار، خسرو، و امیدوار، عظیم. (1392). تعیین اثر بخشی آموزش راهبردهای مدیریت زمان بر سلامت روانی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. روانشناسی مدرسه، 2(3 (پیاپی 7))، 6-22. SID. https://sid.ir/paper/216648/fa
Vancouver:
کپیامیدوار هدایت، امیدوار خسرو، امیدوار عظیم. تعیین اثر بخشی آموزش راهبردهای مدیریت زمان بر سلامت روانی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1392؛2(3 (پیاپی 7)):6-22. Available from: https://sid.ir/paper/216648/fa
IEEE:
کپیهدایت امیدوار، خسرو امیدوار، و عظیم امیدوار، “تعیین اثر بخشی آموزش راهبردهای مدیریت زمان بر سلامت روانی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان،” روانشناسی مدرسه، vol. 2، no. 3 (پیاپی 7)، pp. 6–22، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216648/fa