APA:
کپیتقی زاده هیر، سارا، نریمانی، محمد، صادقی هشجین، گودرز، و بشرپور، سجاد. (1397). اثر بخشی آموزش ادراک دیداری بر بهبود توجه دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی. روانشناسی مدرسه، 7(1 (پیاپی 25) )، 102-120. SID. https://sid.ir/paper/216665/fa
Vancouver:
کپیتقی زاده هیر سارا، نریمانی محمد، صادقی هشجین گودرز، بشرپور سجاد. اثر بخشی آموزش ادراک دیداری بر بهبود توجه دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1397؛7(1 (پیاپی 25) ):102-120. Available from: https://sid.ir/paper/216665/fa
IEEE:
کپیسارا تقی زاده هیر، محمد نریمانی، گودرز صادقی هشجین، و سجاد بشرپور، “اثر بخشی آموزش ادراک دیداری بر بهبود توجه دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی،” روانشناسی مدرسه، vol. 7، no. 1 (پیاپی 25) ، pp. 102–120، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216665/fa