APA:
کپیمرادی، آسیه، و شریفی، کسری. (1397). رابطه ادراک از اهداف پیشرفت مورد تأکید والدین و معلم با باورهای خودکارآمدی و راهبردهای مقابله دانش آموزان در درس ریاضی: نقش اهداف پیشرفت ریاضی. روانشناسی مدرسه، 7(1 (پیاپی 25) )، 183-218. SID. https://sid.ir/paper/216668/fa
Vancouver:
کپیمرادی آسیه، شریفی کسری. رابطه ادراک از اهداف پیشرفت مورد تأکید والدین و معلم با باورهای خودکارآمدی و راهبردهای مقابله دانش آموزان در درس ریاضی: نقش اهداف پیشرفت ریاضی. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1397؛7(1 (پیاپی 25) ):183-218. Available from: https://sid.ir/paper/216668/fa
IEEE:
کپیآسیه مرادی، و کسری شریفی، “رابطه ادراک از اهداف پیشرفت مورد تأکید والدین و معلم با باورهای خودکارآمدی و راهبردهای مقابله دانش آموزان در درس ریاضی: نقش اهداف پیشرفت ریاضی،” روانشناسی مدرسه، vol. 7، no. 1 (پیاپی 25) ، pp. 183–218، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216668/fa