APA:
کپینوری زاده، نرگس، میکاییلی منیع، فرزانه، و رستمی، رضا. (1394). اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر پردازش شناختی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی. روانشناسی مدرسه، 4(3 (پیاپی 15))، 119-136. SID. https://sid.ir/paper/216704/fa
Vancouver:
کپینوری زاده نرگس، میکاییلی منیع فرزانه، رستمی رضا. اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر پردازش شناختی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1394؛4(3 (پیاپی 15)):119-136. Available from: https://sid.ir/paper/216704/fa
IEEE:
کپینرگس نوری زاده، فرزانه میکاییلی منیع، و رضا رستمی، “اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر پردازش شناختی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی،” روانشناسی مدرسه، vol. 4، no. 3 (پیاپی 15)، pp. 119–136، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216704/fa