Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

984
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

579
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تبیین روشی برای یادگیری غیررسمی موثر مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اردبیل

صفحات

 صفحه شروع 7 | صفحه پایان 23

چکیده

 در عصر اطلاعات یادگیری مستمر به عامل ایجاد مزیت رقابتی پایدارتبدیل شده و سازمان هایی که زودتر از رقبا یاد می گیرند شانس بقای بیشتری دارند. از این رو اکثر سازمان ها گرایش بیشتری به یادگیری پیدا کرده و به اهمیت یادگیری آگاه شده اند. هدف از این پژوهش نیز مطالعه و بررسی منابع و روش های یادگیری مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اردبیل, به منظور آشنایی با این منابع, ترویج و ارتقا سطح دانش نظری وتجربی در حوزه های مدیریتی است. تحقیق حاضر از حیث هدف کاربردی و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه است (پایایی= 0.96). جامعه آماری تحقیق 300 نفر از مدیران و معاونان مدارس متوسطه بوده که 168 نفر از آن ها با استفاده از روش کوکران به عنوان نمونه انتخاب شدند. داده ها با استفاده از نرم افزارspss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و نتایج نشان داد یادگیری از طریق انجام کار بیشترین اهمیت را در بین منابع یادگیری داشته و یادگیری از طریق تعاملات اجتماعی, و آموزش و انتشارات به ترتیب در مراتب بعدی قرار دارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    باشکوه، محمد، و پورامینی، زهرا. (1395). تبیین روشی برای یادگیری غیررسمی موثر مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اردبیل. روانشناسی مدرسه، 5(3 (پیاپی 19))، 7-23. SID. https://sid.ir/paper/216718/fa

    Vancouver: کپی

    باشکوه محمد، پورامینی زهرا. تبیین روشی برای یادگیری غیررسمی موثر مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اردبیل. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1395؛5(3 (پیاپی 19)):7-23. Available from: https://sid.ir/paper/216718/fa

    IEEE: کپی

    محمد باشکوه، و زهرا پورامینی، “تبیین روشی برای یادگیری غیررسمی موثر مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اردبیل،” روانشناسی مدرسه، vol. 5، no. 3 (پیاپی 19)، pp. 7–23، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216718/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا