APA:
کپیوفوری، جواد. (1396). تاثیرآموزش مهارت های مطالعه (روش برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه) بر میزان پیشرفت تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانش آموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان. روانشناسی مدرسه، 6(2 )، 146-163. SID. https://sid.ir/paper/216737/fa
Vancouver:
کپیوفوری جواد. تاثیرآموزش مهارت های مطالعه (روش برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه) بر میزان پیشرفت تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانش آموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1396؛6(2 ):146-163. Available from: https://sid.ir/paper/216737/fa
IEEE:
کپیجواد وفوری، “تاثیرآموزش مهارت های مطالعه (روش برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه) بر میزان پیشرفت تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانش آموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان،” روانشناسی مدرسه، vol. 6، no. 2 ، pp. 146–163، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216737/fa