APA:
کپیعطادخت، اکبر. (1395). نقش کمال گرایی و هوش هیجانی در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی. روانشناسی مدرسه، 5(1)، 65-80. SID. https://sid.ir/paper/216776/fa
Vancouver:
کپیعطادخت اکبر. نقش کمال گرایی و هوش هیجانی در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1395؛5(1):65-80. Available from: https://sid.ir/paper/216776/fa
IEEE:
کپیاکبر عطادخت، “نقش کمال گرایی و هوش هیجانی در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی،” روانشناسی مدرسه، vol. 5، no. 1، pp. 65–80، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216776/fa