Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,449
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,101
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثربخشی آموزش همدلی و آموزش مدیریت خشم مبتنی بر رویکرد شناختی - رفتاری بر سازگاری دانش آموزان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله ای

صفحات

 صفحه شروع 26 | صفحه پایان 47

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    طاهر، محبوبه، ابوالقاسمی، عباس، و نریمانی، محمد. (1395). اثربخشی آموزش همدلی و آموزش مدیریت خشم مبتنی بر رویکرد شناختی - رفتاری بر سازگاری دانش آموزان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله ای. روانشناسی مدرسه، 5(1)، 26-47. SID. https://sid.ir/paper/216778/fa

    Vancouver: کپی

    طاهر محبوبه، ابوالقاسمی عباس، نریمانی محمد. اثربخشی آموزش همدلی و آموزش مدیریت خشم مبتنی بر رویکرد شناختی - رفتاری بر سازگاری دانش آموزان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله ای. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1395؛5(1):26-47. Available from: https://sid.ir/paper/216778/fa

    IEEE: کپی

    محبوبه طاهر، عباس ابوالقاسمی، و محمد نریمانی، “اثربخشی آموزش همدلی و آموزش مدیریت خشم مبتنی بر رویکرد شناختی - رفتاری بر سازگاری دانش آموزان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله ای،” روانشناسی مدرسه، vol. 5، no. 1، pp. 26–47، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216778/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا