APA:
کپیکرد، بهمن. (1395). نقش جهت گیری اهداف پیشرفت در عملکرد ریاضی: با میانجی گری خودنظم دهی دانش آموزان. روانشناسی مدرسه، 5(4 )، 85-100. SID. https://sid.ir/paper/216788/fa
Vancouver:
کپیکرد بهمن. نقش جهت گیری اهداف پیشرفت در عملکرد ریاضی: با میانجی گری خودنظم دهی دانش آموزان. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1395؛5(4 ):85-100. Available from: https://sid.ir/paper/216788/fa
IEEE:
کپیبهمن کرد، “نقش جهت گیری اهداف پیشرفت در عملکرد ریاضی: با میانجی گری خودنظم دهی دانش آموزان،” روانشناسی مدرسه، vol. 5، no. 4 ، pp. 85–100، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216788/fa