APA:
کپیعلی پورکتیگری، شیوا، حیدری، حسن، نریمانی، محمد، و داوودی، حسین. (1398). مقایسه اثربخشی روش تدریس الکترونیکی و روش تدریس سنتی بر اشتیاق تحصیلی, خودکارآمدی تحصیلی و خودتنظیمی در دانش آموزان. روانشناسی مدرسه، 8(2 (پیاپی 30) )، 72-90. SID. https://sid.ir/paper/216796/fa
Vancouver:
کپیعلی پورکتیگری شیوا، حیدری حسن، نریمانی محمد، داوودی حسین. مقایسه اثربخشی روش تدریس الکترونیکی و روش تدریس سنتی بر اشتیاق تحصیلی, خودکارآمدی تحصیلی و خودتنظیمی در دانش آموزان. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1398؛8(2 (پیاپی 30) ):72-90. Available from: https://sid.ir/paper/216796/fa
IEEE:
کپیشیوا علی پورکتیگری، حسن حیدری، محمد نریمانی، و حسین داوودی، “مقایسه اثربخشی روش تدریس الکترونیکی و روش تدریس سنتی بر اشتیاق تحصیلی, خودکارآمدی تحصیلی و خودتنظیمی در دانش آموزان،” روانشناسی مدرسه، vol. 8، no. 2 (پیاپی 30) ، pp. 72–90، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216796/fa