APA:
کپیترازی، زهرا، و خادمی، ملوک. (1392). اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری و مطالعه در ارتقای خودپنداره دانش آموزان دارای اضطراب امتحان. روانشناسی مدرسه، 2(1 (پیاپی 5))، 80-98. SID. https://sid.ir/paper/216802/fa
Vancouver:
کپیترازی زهرا، خادمی ملوک. اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری و مطالعه در ارتقای خودپنداره دانش آموزان دارای اضطراب امتحان. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1392؛2(1 (پیاپی 5)):80-98. Available from: https://sid.ir/paper/216802/fa
IEEE:
کپیزهرا ترازی، و ملوک خادمی، “اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری و مطالعه در ارتقای خودپنداره دانش آموزان دارای اضطراب امتحان،” روانشناسی مدرسه، vol. 2، no. 1 (پیاپی 5)، pp. 80–98، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216802/fa