APA:
کپیهمتی، بابک. (1399). نقش هیجانات تحصیلی, حمایت از خودمختاری ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه در پیش بینی سازگاری تحصیلی-اجتماعی دانش آموزان بی سرپرست. روانشناسی مدرسه، 9(1 (پیاپی 33) )، 207-228. SID. https://sid.ir/paper/216814/fa
Vancouver:
کپیهمتی بابک. نقش هیجانات تحصیلی, حمایت از خودمختاری ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه در پیش بینی سازگاری تحصیلی-اجتماعی دانش آموزان بی سرپرست. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1399؛9(1 (پیاپی 33) ):207-228. Available from: https://sid.ir/paper/216814/fa
IEEE:
کپیبابک همتی، “نقش هیجانات تحصیلی, حمایت از خودمختاری ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه در پیش بینی سازگاری تحصیلی-اجتماعی دانش آموزان بی سرپرست،” روانشناسی مدرسه، vol. 9، no. 1 (پیاپی 33) ، pp. 207–228، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216814/fa