APA:
کپینریمانی، محمد، محمدامینی، زرار، زاهد، عادل، و ابوالقاسمی، عباس. (1394). مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و حل مساله بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان اهمال کار. روانشناسی مدرسه، 4(1 (پیاپی 13))، 139-155. SID. https://sid.ir/paper/216834/fa
Vancouver:
کپینریمانی محمد، محمدامینی زرار، زاهد عادل، ابوالقاسمی عباس. مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و حل مساله بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان اهمال کار. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1394؛4(1 (پیاپی 13)):139-155. Available from: https://sid.ir/paper/216834/fa
IEEE:
کپیمحمد نریمانی، زرار محمدامینی، عادل زاهد، و عباس ابوالقاسمی، “مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و حل مساله بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان اهمال کار،” روانشناسی مدرسه، vol. 4، no. 1 (پیاپی 13)، pp. 139–155، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216834/fa