APA:
کپیمهنا، سعید، میکاییلی منیع، فرزانه، و عیسی زادگان، علی. (1394). بررسی روابط ساختاری ادراک از جو مدرسه و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی تحصیلی. روانشناسی مدرسه، 4(1 (پیاپی 13))، 122-138. SID. https://sid.ir/paper/216838/fa
Vancouver:
کپیمهنا سعید، میکاییلی منیع فرزانه، عیسی زادگان علی. بررسی روابط ساختاری ادراک از جو مدرسه و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی تحصیلی. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1394؛4(1 (پیاپی 13)):122-138. Available from: https://sid.ir/paper/216838/fa
IEEE:
کپیسعید مهنا، فرزانه میکاییلی منیع، و علی عیسی زادگان، “بررسی روابط ساختاری ادراک از جو مدرسه و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی تحصیلی،” روانشناسی مدرسه، vol. 4، no. 1 (پیاپی 13)، pp. 122–138، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216838/fa