APA:
کپیراقبیان، رویا، اخوان تفتی، مهناز، و حجازی، الهه. (1391). بررسی اثربخشی برنامه طراحی شده بر اساس رویکردهای پرسش از نویسنده و درک خواندن سه وجهی بر افزایش درک خواندن دانش آموزان. روانشناسی مدرسه، 1(2)، 39-58. SID. https://sid.ir/paper/216845/fa
Vancouver:
کپیراقبیان رویا، اخوان تفتی مهناز، حجازی الهه. بررسی اثربخشی برنامه طراحی شده بر اساس رویکردهای پرسش از نویسنده و درک خواندن سه وجهی بر افزایش درک خواندن دانش آموزان. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1391؛1(2):39-58. Available from: https://sid.ir/paper/216845/fa
IEEE:
کپیرویا راقبیان، مهناز اخوان تفتی، و الهه حجازی، “بررسی اثربخشی برنامه طراحی شده بر اساس رویکردهای پرسش از نویسنده و درک خواندن سه وجهی بر افزایش درک خواندن دانش آموزان،” روانشناسی مدرسه، vol. 1، no. 2، pp. 39–58، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216845/fa