APA:
کپیفرج الهی، مهران، سرمدی، محمدرضا، معینی کیا، مهدی، و آدمیت، حسین. (1397). دلالت های تربیتی رویکرد روان شناختی سازنده گرایی در طراحی محیط های یادگیری فن آورانه. روانشناسی مدرسه، 7(3 (پیاپی 27) )، 156-172. SID. https://sid.ir/paper/216851/fa
Vancouver:
کپیفرج الهی مهران، سرمدی محمدرضا، معینی کیا مهدی، آدمیت حسین. دلالت های تربیتی رویکرد روان شناختی سازنده گرایی در طراحی محیط های یادگیری فن آورانه. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1397؛7(3 (پیاپی 27) ):156-172. Available from: https://sid.ir/paper/216851/fa
IEEE:
کپیمهران فرج الهی، محمدرضا سرمدی، مهدی معینی کیا، و حسین آدمیت، “دلالت های تربیتی رویکرد روان شناختی سازنده گرایی در طراحی محیط های یادگیری فن آورانه،” روانشناسی مدرسه، vol. 7، no. 3 (پیاپی 27) ، pp. 156–172، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216851/fa