APA:
کپیموسوی، سیدنجم الدین. (1397). شناسایی و تبیین شاخصهای کلیدی برندسازی اسلامی با استفاده از روش دلفی فازی. مدیریت اسلامی، 26(1 )، 231-251. SID. https://sid.ir/paper/216904/fa
Vancouver:
کپیموسوی سیدنجم الدین. شناسایی و تبیین شاخصهای کلیدی برندسازی اسلامی با استفاده از روش دلفی فازی. مدیریت اسلامی[Internet]. 1397؛26(1 ):231-251. Available from: https://sid.ir/paper/216904/fa
IEEE:
کپیسیدنجم الدین موسوی، “شناسایی و تبیین شاخصهای کلیدی برندسازی اسلامی با استفاده از روش دلفی فازی،” مدیریت اسلامی، vol. 26، no. 1 ، pp. 231–251، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216904/fa