APA:
کپیایزدی، بهرام، رنجبریان، بهرام، کتابی، سعیده، و نصیری مفخم، فریا. (1395). یک رویکرد جامع برای بخش بندی بازار و طبقه بندی مشتریان با استفاده از روش های داده کاوی و برنامه ریزی خطی. مدیریت تولید و عملیات، 7(1 (پیاپی 12) )، 1-21. SID. https://sid.ir/paper/217549/fa
Vancouver:
کپیایزدی بهرام، رنجبریان بهرام، کتابی سعیده، نصیری مفخم فریا. یک رویکرد جامع برای بخش بندی بازار و طبقه بندی مشتریان با استفاده از روش های داده کاوی و برنامه ریزی خطی. مدیریت تولید و عملیات[Internet]. 1395؛7(1 (پیاپی 12) ):1-21. Available from: https://sid.ir/paper/217549/fa
IEEE:
کپیبهرام ایزدی، بهرام رنجبریان، سعیده کتابی، و فریا نصیری مفخم، “یک رویکرد جامع برای بخش بندی بازار و طبقه بندی مشتریان با استفاده از روش های داده کاوی و برنامه ریزی خطی،” مدیریت تولید و عملیات، vol. 7، no. 1 (پیاپی 12) ، pp. 1–21، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/217549/fa