مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

3,722
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,668
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی عملکرد معلمان راهنما از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس ابتدایی شهر تهران بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی

صفحات

 صفحه شروع 103 | صفحه پایان 127

چکیده

 پژوهش حاضر, با هدف ارزیابی عملکرد معلمان راهنما از دیدگاه مدیران و معلمان بر اساس مدل وایلز و باندی در مدارس تهران انجام شد, روش تحقیق زمینه یابی (پیمایشی) بود. جامعه آماری پژوهش را کلیه مدیران و معلمان مناطق نوزده گانه شهر تهران به تعداد 28536 نفر تشکیل دادند. نمونه آماری با استفاده از جدول تعیین حجم نمونه تعداد 379 نفر برآورد گردید و به روش نمونه گیری خوشه ای تصادفی انتخاب شد. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته با 42 گویه استفاده شد. پایایی سوال ها به روش محاسبه آلفای کرونباخ برابر با 89% محاسبه گردید نتایج با استفاده از روش های آمار توصیفی چون جداول فراوانی, درصد میانگین و آزمون های t و تحلیل واریانس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد که عملکرد معلمان راهنما (راهنمایان آموزشی) از دیدگاه مدیران و معلمان در شش بعد بهسازی و آموزش, رشد حرفه ای, روابط انسانی, ارزشیابی, امور اداری و برنامه های درسی ضعیف می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    جوادی پور، محمد، و محمدی، رمضانعلی. (1388). ارزیابی عملکرد معلمان راهنما از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس ابتدایی شهر تهران بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی. مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی، 2(3)، 103-127. SID. https://sid.ir/paper/218019/fa

    Vancouver: کپی

    جوادی پور محمد، محمدی رمضانعلی. ارزیابی عملکرد معلمان راهنما از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس ابتدایی شهر تهران بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی. مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی[Internet]. 1388؛2(3):103-127. Available from: https://sid.ir/paper/218019/fa

    IEEE: کپی

    محمد جوادی پور، و رمضانعلی محمدی، “ارزیابی عملکرد معلمان راهنما از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس ابتدایی شهر تهران بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی،” مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی، vol. 2، no. 3، pp. 103–127، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218019/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button