APA:
کپییاری دهنوی، مراد، و پورکریمی هاوشکی، مجتبی. (1397). چیستی و چگونگی فلسفه ورزی و پیامدهای آن در فرایند تدریس معلمان. پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت (مطالعات تربیتی و روان شناسی مشهد)، 8(1 (پیاپی 15) )، 43-66. SID. https://sid.ir/paper/218532/fa
Vancouver:
کپییاری دهنوی مراد، پورکریمی هاوشکی مجتبی. چیستی و چگونگی فلسفه ورزی و پیامدهای آن در فرایند تدریس معلمان. پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت (مطالعات تربیتی و روان شناسی مشهد)[Internet]. 1397؛8(1 (پیاپی 15) ):43-66. Available from: https://sid.ir/paper/218532/fa
IEEE:
کپیمراد یاری دهنوی، و مجتبی پورکریمی هاوشکی، “چیستی و چگونگی فلسفه ورزی و پیامدهای آن در فرایند تدریس معلمان،” پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت (مطالعات تربیتی و روان شناسی مشهد)، vol. 8، no. 1 (پیاپی 15) ، pp. 43–66، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218532/fa