مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,344
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

775
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاملی در باب شأن الگو در قلمرو طراحی برنامه درسی

صفحات

 صفحه شروع 153 | صفحه پایان 172

چکیده

 هدف اصلی این پژوهش پاسخ به این سوال است که تا چه حد عنوان ها و ارزش گذاری ارائه شده برای الگوهای برنامه درسی در مقاله «واکاوی الگوی مفهومی در حوزه برنامه درسی: نقدی بر پژوهش های انجام شده با رویکرد طراحی الگو در برنامه درسی», با ماهیت موضوع های حوزه معرفتی برنامه درسی منطبق می باشد؟ و آنگاه با توجه به منابع موجود, امکان تعیین ملاکی برای وجه تمایز الگو در حوزه طراحی رشته برنامه درسی, بررسی شد. برای دستیابی به این هدف از روش پژوهش تحلیلی- اسنادی بهره گرفته شد. نتایج حاصل از این پژوهش حاکی از آن است که الگوها در حوزه طراحی برنامه درسی, از دو منظر ساختار و موضوع دارای دسته بندی های متفاوتی می باشند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شالیان، رحیم، سعیدی رضوانی، محمود، امین یزدی، سیدامیر، کارشکی، حسین، و اصغری نکاح، سیدمحسن. (1394). تاملی در باب شأن الگو در قلمرو طراحی برنامه درسی. پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت (مطالعات تربیتی و روان شناسی مشهد)، 5(2)، 153-172. SID. https://sid.ir/paper/218553/fa

    Vancouver: کپی

    شالیان رحیم، سعیدی رضوانی محمود، امین یزدی سیدامیر، کارشکی حسین، اصغری نکاح سیدمحسن. تاملی در باب شأن الگو در قلمرو طراحی برنامه درسی. پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت (مطالعات تربیتی و روان شناسی مشهد)[Internet]. 1394؛5(2):153-172. Available from: https://sid.ir/paper/218553/fa

    IEEE: کپی

    رحیم شالیان، محمود سعیدی رضوانی، سیدامیر امین یزدی، حسین کارشکی، و سیدمحسن اصغری نکاح، “تاملی در باب شأن الگو در قلمرو طراحی برنامه درسی،” پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت (مطالعات تربیتی و روان شناسی مشهد)، vol. 5، no. 2، pp. 153–172، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218553/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا