APA:
کپییوسفی، ولی اله، نعمتی، مجید، بیرجندی، پرویز، و یزدانی مقدم، مسعود. (1398). تاثیر آموزش راهبرد-محور و فرایند-محور بر راهبردهای نگارش خودتنظیم راهبردی در مهارت نگارش فراگیران زبان انگلیسی. پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی (پژوهش زبان های خارجی)، 9(1 )، 299-322. SID. https://sid.ir/paper/218570/fa
Vancouver:
کپییوسفی ولی اله، نعمتی مجید، بیرجندی پرویز، یزدانی مقدم مسعود. تاثیر آموزش راهبرد-محور و فرایند-محور بر راهبردهای نگارش خودتنظیم راهبردی در مهارت نگارش فراگیران زبان انگلیسی. پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی (پژوهش زبان های خارجی)[Internet]. 1398؛9(1 ):299-322. Available from: https://sid.ir/paper/218570/fa
IEEE:
کپیولی اله یوسفی، مجید نعمتی، پرویز بیرجندی، و مسعود یزدانی مقدم، “تاثیر آموزش راهبرد-محور و فرایند-محور بر راهبردهای نگارش خودتنظیم راهبردی در مهارت نگارش فراگیران زبان انگلیسی،” پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی (پژوهش زبان های خارجی)، vol. 9، no. 1 ، pp. 299–322، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218570/fa