APA:
کپیراوند، حمداله. (1397). کارکرد دوگانه سوال براساس رویکرد مبتنی بر نظریه تشخیصی طبقه بندی در آزمون خواندن ودرک مفاهیم کنکور منحصرا زبان. پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی (پژوهش زبان های خارجی)، 8(2 )، 559-583. SID. https://sid.ir/paper/218608/fa
Vancouver:
کپیراوند حمداله. کارکرد دوگانه سوال براساس رویکرد مبتنی بر نظریه تشخیصی طبقه بندی در آزمون خواندن ودرک مفاهیم کنکور منحصرا زبان. پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی (پژوهش زبان های خارجی)[Internet]. 1397؛8(2 ):559-583. Available from: https://sid.ir/paper/218608/fa
IEEE:
کپیحمداله راوند، “کارکرد دوگانه سوال براساس رویکرد مبتنی بر نظریه تشخیصی طبقه بندی در آزمون خواندن ودرک مفاهیم کنکور منحصرا زبان،” پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی (پژوهش زبان های خارجی)، vol. 8، no. 2 ، pp. 559–583، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218608/fa