APA:
کپیفرهنگی، علی اکبر، و عابدینی، راضیه. (1394). تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا). مدیریت بازاریابی، 10(26)، 47-74. SID. https://sid.ir/paper/218805/fa
Vancouver:
کپیفرهنگی علی اکبر، عابدینی راضیه. تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1394؛10(26):47-74. Available from: https://sid.ir/paper/218805/fa
IEEE:
کپیعلی اکبر فرهنگی، و راضیه عابدینی، “تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا)،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 26، pp. 47–74، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218805/fa