APA:
کپیابراهیمی، حدیث، و باقری قلعه سلیمی، مرضیه. (1394). توسعه برند و نقش تبلیغات بازرگانی (مطالعه موردی: محصولات شرکت تبرک). مدیریت بازاریابی، 10(26)، 93-114. SID. https://sid.ir/paper/218810/fa
Vancouver:
کپیابراهیمی حدیث، باقری قلعه سلیمی مرضیه. توسعه برند و نقش تبلیغات بازرگانی (مطالعه موردی: محصولات شرکت تبرک). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1394؛10(26):93-114. Available from: https://sid.ir/paper/218810/fa
IEEE:
کپیحدیث ابراهیمی، و مرضیه باقری قلعه سلیمی، “توسعه برند و نقش تبلیغات بازرگانی (مطالعه موردی: محصولات شرکت تبرک)،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 26، pp. 93–114، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218810/fa