Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

576
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

532
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه مدل ارزش آفرینی در صنعت خدمات بانکداری (مطالعه موردی: بانک ملی استان فارس)

صفحات

 صفحه شروع 63 | صفحه پایان 76

چکیده

 هدف از این مطالعه ارائه مدل ارزش آفرینی در صنعت خدمات بانکداری در بانک ملی است. جامعه آماری این پژوهش مشتریان بانک ملی در استان فارس می باشد که جامعه ای نامحدود تلقی می شود. روش نمونه گیری در این تحقیق حجم نمونه 284 روش نمونه گیری در دسترس می باشد. ابزار اندازه گیری پرسشنامه استاندارد کامبرا-فیرو و همکاران (2017) است. در این پژوهش به منظور توصیف تحلیل داده ها و آزمون فرضیه های پژوهش از روش مدل یابی معادلات ساختاری بین متغیرها استفاده شده است. نتایج آزمون فرضیات تحقیق که با استفاده از نرم افزار لیزرل مورد آزمون قرارگرفته است نشان می دهد که ارزش آفرینی بر رضایتمندی مشتری, وفاداری و تبلیغات شفاهی و رضایتمندی مشتری بر وفاداری و تبلیغات شفاهی تأثیر مثبت و معنادار دارد. همچنین متغیر میاجی زنان و افراد مسن بر پیامدهای فرآیند ارزش آفرینی تأثیر مثبت و معنادار دارد. اما در بین مردان ارزش آفرینی بر رضایتمندی و تبلیغات شفاهی و رضایتمندی بر وفاداری و تبلیغات شفاهی تأثیر مثبت و معنادار دارد. در نهایت در بین جوانان ارزش آفرینی بر رضایتمندی و وفاداری و تبلیغات شفاهی تأثیر مثبت و معنادار دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    موسوی، سیدعلیرضا. (1396). ارائه مدل ارزش آفرینی در صنعت خدمات بانکداری (مطالعه موردی: بانک ملی استان فارس). مدیریت بازاریابی، 12(37 )، 63-76. SID. https://sid.ir/paper/218820/fa

    Vancouver: کپی

    موسوی سیدعلیرضا. ارائه مدل ارزش آفرینی در صنعت خدمات بانکداری (مطالعه موردی: بانک ملی استان فارس). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1396؛12(37 ):63-76. Available from: https://sid.ir/paper/218820/fa

    IEEE: کپی

    سیدعلیرضا موسوی، “ارائه مدل ارزش آفرینی در صنعت خدمات بانکداری (مطالعه موردی: بانک ملی استان فارس)،” مدیریت بازاریابی، vol. 12، no. 37 ، pp. 63–76، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218820/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا