APA:
کپیفیضی، زهرا، و غفاری آشتیانی، پیمان. (1397). بررسی تأثیر محتوای رسانه های اجتماعی بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی نفوذ اجتماعی هنجاری و اطلاعاتی و ارتباط با مشتری (مشتریان فروشگاه نوین چرم از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام). مدیریت بازاریابی، 13(41 )، 1-20. SID. https://sid.ir/paper/218835/fa
Vancouver:
کپیفیضی زهرا، غفاری آشتیانی پیمان. بررسی تأثیر محتوای رسانه های اجتماعی بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی نفوذ اجتماعی هنجاری و اطلاعاتی و ارتباط با مشتری (مشتریان فروشگاه نوین چرم از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1397؛13(41 ):1-20. Available from: https://sid.ir/paper/218835/fa
IEEE:
کپیزهرا فیضی، و پیمان غفاری آشتیانی، “بررسی تأثیر محتوای رسانه های اجتماعی بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی نفوذ اجتماعی هنجاری و اطلاعاتی و ارتباط با مشتری (مشتریان فروشگاه نوین چرم از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام)،” مدیریت بازاریابی، vol. 13، no. 41 ، pp. 1–20، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218835/fa