APA:
کپیرنجبریان، بهرام، محمودی، ادریس، و قاسمی، افشین. (1392). بررسی تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه نام تجاری. مدیریت بازاریابی، 8(18)، 63-74. SID. https://sid.ir/paper/218837/fa
Vancouver:
کپیرنجبریان بهرام، محمودی ادریس، قاسمی افشین. بررسی تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه نام تجاری. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1392؛8(18):63-74. Available from: https://sid.ir/paper/218837/fa
IEEE:
کپیبهرام رنجبریان، ادریس محمودی، و افشین قاسمی، “بررسی تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه نام تجاری،” مدیریت بازاریابی، vol. 8، no. 18، pp. 63–74، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218837/fa