APA:
کپیخنده رو، نرگس، صادقی، تورج، و ملک زاده، غلامرضا. (1395). بررسی تأثیر عوامل کلیدی بازاریابی در موفقیت شرکت های کوچک و متوسط فناوری محور. مدیریت بازاریابی، 10(32 )، 103-119. SID. https://sid.ir/paper/218858/fa
Vancouver:
کپیخنده رو نرگس، صادقی تورج، ملک زاده غلامرضا. بررسی تأثیر عوامل کلیدی بازاریابی در موفقیت شرکت های کوچک و متوسط فناوری محور. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1395؛10(32 ):103-119. Available from: https://sid.ir/paper/218858/fa
IEEE:
کپینرگس خنده رو، تورج صادقی، و غلامرضا ملک زاده، “بررسی تأثیر عوامل کلیدی بازاریابی در موفقیت شرکت های کوچک و متوسط فناوری محور،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 32 ، pp. 103–119، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218858/fa