APA:
کپیدانشیان، مرجان، نایب زاده، شهناز، معین الدین، محمود، و اقبالی، اکرم. (1395). بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی. مدیریت بازاریابی، 10(32 )، 1-25. SID. https://sid.ir/paper/218862/fa
Vancouver:
کپیدانشیان مرجان، نایب زاده شهناز، معین الدین محمود، اقبالی اکرم. بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1395؛10(32 ):1-25. Available from: https://sid.ir/paper/218862/fa
IEEE:
کپیمرجان دانشیان، شهناز نایب زاده، محمود معین الدین، و اکرم اقبالی، “بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 32 ، pp. 1–25، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218862/fa