APA:
کپیمحمودی میمند، محمد، و هرندی، عطاءاله. (1393). تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی درارزش ویژه برند مبتنی مشتری. مدیریت بازاریابی، 9(23)، 111-125. SID. https://sid.ir/paper/218868/fa
Vancouver:
کپیمحمودی میمند محمد، هرندی عطاءاله. تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی درارزش ویژه برند مبتنی مشتری. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1393؛9(23):111-125. Available from: https://sid.ir/paper/218868/fa
IEEE:
کپیمحمد محمودی میمند، و عطاءاله هرندی، “تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی درارزش ویژه برند مبتنی مشتری،” مدیریت بازاریابی، vol. 9، no. 23، pp. 111–125، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218868/fa