مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,338
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,078
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر بازاریابی رابطه مند بر کیفیت روابط مشتری – فروشنده و عملکرد مالی

صفحات

 صفحه شروع 111 | صفحه پایان 132

چکیده

 تحقیق حاضر با هدف بررسی تاثیر بررسی برنامه های بازاریابی رابطه مند بر عملکرد مالی شرکت ساسان انجام گرفته است. این تحقیق از نظر هدف, یک تحقیق کاربردی و از نظر روش گردآوری داده ها از نوع پیمایشی و از نظر روش تحلیل داده ها از نوع همبستگی می باشد. پس از مطالعه پیشینه موضوع و بررسی الگوهای موجود در مورد بازاریابی رابطه مند و عملکرد مالی و شکل گیری چهارچوب نظری, متغیرهای مهم تحقیق شناسایی و مدل مفهومی و فرضیات تحقیق مشخص گردید. برای اندازه گیری متغیرها از پرسشنامه استفاده گردید. نمونه آماری مورد مطالعه در این تحقیق شامل 384 نفراز مشتریان شرکت بودند, که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه بندی شده انتخاب گردیدند. نتیجه تحلیل های آماری و آزمون فرضیات تحقیق به کمک ضریب مدل سازی معادلات ساختاری نشان داد که؛ بازاریابی رابطه مند بر عملکرد مالی تاثیر معنی دار دارد و در نهایت بر اساس نتایج به دست آمده پیشنهادات و راه کارهایی به شرکت و محققان بعدی ارائه گردید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عسگرپور، عسکر، و راه چمنی، احمد. (1396). تاثیر بازاریابی رابطه مند بر کیفیت روابط مشتری – فروشنده و عملکرد مالی. مدیریت بازاریابی، 11(34 )، 111-132. SID. https://sid.ir/paper/218881/fa

    Vancouver: کپی

    عسگرپور عسکر، راه چمنی احمد. تاثیر بازاریابی رابطه مند بر کیفیت روابط مشتری – فروشنده و عملکرد مالی. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1396؛11(34 ):111-132. Available from: https://sid.ir/paper/218881/fa

    IEEE: کپی

    عسکر عسگرپور، و احمد راه چمنی، “تاثیر بازاریابی رابطه مند بر کیفیت روابط مشتری – فروشنده و عملکرد مالی،” مدیریت بازاریابی، vol. 11، no. 34 ، pp. 111–132، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218881/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button