APA:
کپیعسگرپور، عسکر، و راه چمنی، احمد. (1396). تاثیر بازاریابی رابطه مند بر کیفیت روابط مشتری – فروشنده و عملکرد مالی. مدیریت بازاریابی، 11(34 )، 111-132. SID. https://sid.ir/paper/218881/fa
Vancouver:
کپیعسگرپور عسکر، راه چمنی احمد. تاثیر بازاریابی رابطه مند بر کیفیت روابط مشتری – فروشنده و عملکرد مالی. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1396؛11(34 ):111-132. Available from: https://sid.ir/paper/218881/fa
IEEE:
کپیعسکر عسگرپور، و احمد راه چمنی، “تاثیر بازاریابی رابطه مند بر کیفیت روابط مشتری – فروشنده و عملکرد مالی،” مدیریت بازاریابی، vol. 11، no. 34 ، pp. 111–132، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218881/fa