APA:
کپیحقیقی، محمد، سعیدنیا، حمیدرضا، و کیانوش قویم، غزال. (1390). نقش رضایت احساسی در تمایلات رفتاری مشتریان در ارتباط با کیفیت خدمت در صنعت هتل داری. مدیریت بازاریابی، 6(12)، 45-62. SID. https://sid.ir/paper/218885/fa
Vancouver:
کپیحقیقی محمد، سعیدنیا حمیدرضا، کیانوش قویم غزال. نقش رضایت احساسی در تمایلات رفتاری مشتریان در ارتباط با کیفیت خدمت در صنعت هتل داری. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1390؛6(12):45-62. Available from: https://sid.ir/paper/218885/fa
IEEE:
کپیمحمد حقیقی، حمیدرضا سعیدنیا، و غزال کیانوش قویم، “نقش رضایت احساسی در تمایلات رفتاری مشتریان در ارتباط با کیفیت خدمت در صنعت هتل داری،” مدیریت بازاریابی، vol. 6، no. 12، pp. 45–62، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218885/fa