APA:
کپینجفی زاده، نادره السادات، و میرزایی، علی اکبر. (1397). بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش های درک شده, رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران. مدیریت بازاریابی، 13(39 )، 37-53. SID. https://sid.ir/paper/218891/fa
Vancouver:
کپینجفی زاده نادره السادات، میرزایی علی اکبر. بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش های درک شده, رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1397؛13(39 ):37-53. Available from: https://sid.ir/paper/218891/fa
IEEE:
کپینادره السادات نجفی زاده، و علی اکبر میرزایی، “بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش های درک شده, رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران،” مدیریت بازاریابی، vol. 13، no. 39 ، pp. 37–53، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218891/fa