مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

890
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,077
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش های درک شده، رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران

صفحات

 صفحه شروع 37 | صفحه پایان 53

چکیده

 شرکت هایی که در زمینه بازاریابی بسیار موفق بوده اند, اهمیت کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان را درک کرده اند. این شرکت ها می دانند که کیفیت بیش از یک ویژگی محصول و ارائه خدمات به مشتریان بیش از پاسخ دادن به شکایت های آنهاست. امروزه تمرکز بر نیازهای مصرف کنندگان عامل اصلی گرایش بازاریابی است. تمرکز بر نیازهای مشتریان به معنی توجه به کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان است و بسیاری از شرکت ها که زمانی از نظر تکنولوژی و یا قیمت پایین پیشتاز بودند, اکنون با توجه به کیفیت محصول و ارائه خدمات بهتر به مشتریان رقابت می کنند. درهمین راستا, بعد از معرفی چارچوب کلی تحقیق درفصل اول, داده ها از طریق میدانی گردآوری گردید. برای جمع آوری میدانی پرسشنامه ای شامل 29 سوال طراحی و در جامعه آماری تحقیق توزیع گردید. این جامعه مشتریان رستوران های شهر اراک می باشد. در ادامه پرسشنامه تکمیل شده با بهره گیری از فن تی استیودنت درمحیط نرم افزار LISREL تجزیه و تحلیل گردید. نتایج نشان داد که تأثیر کیفیت محیط فیزیکی, کیفیت غذا و کیفیت خدمات بر تصویر ذهنی رستوران, کیفیت محیط فیزیکی بر ارزش ادراک شده, ارزش ادراک شده بر رضایت مشتری و رضایت مشتری بر نیات رفتاری مشتری تأیید می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نجفی زاده، نادره السادات، و میرزایی، علی اکبر. (1397). بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش های درک شده, رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران. مدیریت بازاریابی، 13(39 )، 37-53. SID. https://sid.ir/paper/218891/fa

    Vancouver: کپی

    نجفی زاده نادره السادات، میرزایی علی اکبر. بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش های درک شده, رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1397؛13(39 ):37-53. Available from: https://sid.ir/paper/218891/fa

    IEEE: کپی

    نادره السادات نجفی زاده، و علی اکبر میرزایی، “بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش های درک شده, رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران،” مدیریت بازاریابی، vol. 13، no. 39 ، pp. 37–53، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218891/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button