APA:
کپیقیم اعلایی، کیوان، اسماعیل پور، حسن، سعیدنیا، حمیدرضا، و حق شناس، فریده. (1397). ارائه مدل مفهومی مدیریت تجربه مشتریان از وابستگی به برند براساس نظریه داده بنیاد. مدیریت بازاریابی، 13(39 )، 19-36. SID. https://sid.ir/paper/218892/fa
Vancouver:
کپیقیم اعلایی کیوان، اسماعیل پور حسن، سعیدنیا حمیدرضا، حق شناس فریده. ارائه مدل مفهومی مدیریت تجربه مشتریان از وابستگی به برند براساس نظریه داده بنیاد. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1397؛13(39 ):19-36. Available from: https://sid.ir/paper/218892/fa
IEEE:
کپیکیوان قیم اعلایی، حسن اسماعیل پور، حمیدرضا سعیدنیا، و فریده حق شناس، “ارائه مدل مفهومی مدیریت تجربه مشتریان از وابستگی به برند براساس نظریه داده بنیاد،” مدیریت بازاریابی، vol. 13، no. 39 ، pp. 19–36، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218892/fa