Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,387
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,266
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه مدل مفهومی مدیریت تجربه مشتریان از وابستگی به برند براساس نظریه داده بنیاد

صفحات

 صفحه شروع 19 | صفحه پایان 36

چکیده

 امروزه بحث نقش درک مدیریت تجربه مشتریان, به عنوان یک ابزار استراتژیک در توسعه سازمان های تولیدی و خدماتی انکار ناپذیر شده است. باتوجه به اهمیت روزافزون آن, هدف پژوهش حاضر ارائه مدل مفهومی مدیریت تجربه مشتریان از وابستگی به برند براساس نظریه داده بنیاد است. پژوهش حاضر با رویکردی کیفی و روش نظریه مبتنی بر داده انجام شده است. در این پژوهش با استفاده از روش نمونه گیری نظری, با 15 نفر از خبرگان در پژوهش مصاحبه صورت گرفته, سپس داده ها تحلیل شدند. و 152گزاره ی مفهومی اولیه از کدگذاری باز, 28 گزاره مقوله ای از کدگذاری محوری, و 6 عامل اصلی از کدگذاری انتخابی, شناسایی شدند. براساس نتایج پژوهش, پدیده ی اصلی این پژوهش, فرآیند مدیریت تجربه مشتریان از وابستگی به برند در نظر گرفته شده که با توجه به شرایط علی (حل مشکلات مشتری در اسرع وقت, هم خوانی شعار تبلیغاتی با عملکرد, ارتباط برند با مشتری, رضایت مشتری از عملکرد محصول, رضایت از ویژگی های اضافی محصول), عوامل زمینه ای (اطمینان به برند, صداقت برند, ارزیابی برند, قیمت گذاری مناسب), عوامل مداخله گر (ایجاد امنیت سخت افزاری, تضمین برگشت پول به مشتری در صورت عدم رضایت, طراحی کاربر پسند محصول, مرکز پشتیبانی از خرید) شکل گرفته است و از طریق راهبردهای کاربرد تکنیک های بازار یابی, تعیین چارچوپ استاندارد عملکرد, از طریق راهبردهای قیمت گذاری مناسب, تلاش برای وفاداری به برند, پایش خواسته های جدید مشتریان, پاسخگو بودن کارکنان, تلاش برای ایجاد خلق تجربه خوشایند, به هشت دسته پیامد اعتماد به برند, باورپذیری برند, قصد خرید مجدد, تصویر ذهنی بهتر از برند, افزایش سودآوری, تبلیغات شفاهی, ادراک بهتر از کیفیت برند و وفاداری به شرکت منجر می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    قیم اعلایی، کیوان، اسماعیل پور، حسن، سعیدنیا، حمیدرضا، و حق شناس، فریده. (1397). ارائه مدل مفهومی مدیریت تجربه مشتریان از وابستگی به برند براساس نظریه داده بنیاد. مدیریت بازاریابی، 13(39 )، 19-36. SID. https://sid.ir/paper/218892/fa

    Vancouver: کپی

    قیم اعلایی کیوان، اسماعیل پور حسن، سعیدنیا حمیدرضا، حق شناس فریده. ارائه مدل مفهومی مدیریت تجربه مشتریان از وابستگی به برند براساس نظریه داده بنیاد. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1397؛13(39 ):19-36. Available from: https://sid.ir/paper/218892/fa

    IEEE: کپی

    کیوان قیم اعلایی، حسن اسماعیل پور، حمیدرضا سعیدنیا، و فریده حق شناس، “ارائه مدل مفهومی مدیریت تجربه مشتریان از وابستگی به برند براساس نظریه داده بنیاد،” مدیریت بازاریابی، vol. 13، no. 39 ، pp. 19–36، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218892/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button