APA:
کپیاسگندری، کریم، رمضانی، مجتبی، و گلی، سمانه. (1397). بررسی تأثیر برند شخصی مدیران بر ایجاد رهبران سطح پنجم (مطالعه موردی: بانک های دولتی). مدیریت بازاریابی، 13(39 )، 68-79. SID. https://sid.ir/paper/218894/fa
Vancouver:
کپیاسگندری کریم، رمضانی مجتبی، گلی سمانه. بررسی تأثیر برند شخصی مدیران بر ایجاد رهبران سطح پنجم (مطالعه موردی: بانک های دولتی). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1397؛13(39 ):68-79. Available from: https://sid.ir/paper/218894/fa
IEEE:
کپیکریم اسگندری، مجتبی رمضانی، و سمانه گلی، “بررسی تأثیر برند شخصی مدیران بر ایجاد رهبران سطح پنجم (مطالعه موردی: بانک های دولتی)،” مدیریت بازاریابی، vol. 13، no. 39 ، pp. 68–79، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218894/fa