مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

525
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

703
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تأثیر برند شخصی مدیران بر ایجاد رهبران سطح پنجم (مطالعه موردی: بانک های دولتی)

صفحات

 صفحه شروع 68 | صفحه پایان 79

چکیده

برندسازی شخصی, فرد را در رسیدن به اهدافش کمک می کند و با آن می توان به جایگاه سازی فردی رسید و به جایگاه یابی رقبا پرداخت. برند شخصی زمانی معتبر می باشد که در رفتارهای افراد وحدت رویه وجود داشته باشد. نداشتن چشم انداز شخصی, دانش شخصی, یادگیری فردی, تفکر, اعتماد و علاقه, مساوی با نداشتن برند شخصی است. بنابراین, برند شخصی برای مدیران می تواند به عنوان یک شایستگی مورد توجه قرار گیرد. موضوعی که در مورد مدیران بانک ها با توجه به رقابت بین بانک ها از اهمیت بسزایی برخوردار است. از این رو, هدف اصلی این مطالعه بررسی تأثیر برند شخصی مدیران بر ایجاد رهبران سطح پنجم می باشد. روش تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر نحوة گردآوری اطلاعات توصیفی و از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر روسای شعب بانک های دولتی در استان آذربایجان شرقی می باشد. حجم نمونه با استفاده از روش خوشه ای به تعداد 128 نفر انتخاب گردید. روش گردآوری اطلاعات از طریق پرسشنامه ای محقق ساخته جمع آوری شده است. پایایی این پرسشنامه با استفاده از روش آلفای کرونباخ 85/0 محاسبه شده است. در نهایت مدل مفهومی با استفاده از روش مدل سازی معادلات ساختاری و نرم افزار لیزرل برازش شده است. نتایج پژوهش نیز بیانگر تأثیر معنی دار برند شخصی مدیران و ابعاد آن (دانش, نگرش و مهارت) بر ایجاد رهبران سطح پنجم به همراه شاخص های آن (تلاش, مهارت, استعداد, تواضع و فروتنی, اراده, حرفه ای بودن, بانفوذ بودن و انگیزه) است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    اسگندری، کریم، رمضانی، مجتبی، و گلی، سمانه. (1397). بررسی تأثیر برند شخصی مدیران بر ایجاد رهبران سطح پنجم (مطالعه موردی: بانک های دولتی). مدیریت بازاریابی، 13(39 )، 68-79. SID. https://sid.ir/paper/218894/fa

    Vancouver: کپی

    اسگندری کریم، رمضانی مجتبی، گلی سمانه. بررسی تأثیر برند شخصی مدیران بر ایجاد رهبران سطح پنجم (مطالعه موردی: بانک های دولتی). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1397؛13(39 ):68-79. Available from: https://sid.ir/paper/218894/fa

    IEEE: کپی

    کریم اسگندری، مجتبی رمضانی، و سمانه گلی، “بررسی تأثیر برند شخصی مدیران بر ایجاد رهبران سطح پنجم (مطالعه موردی: بانک های دولتی)،” مدیریت بازاریابی، vol. 13، no. 39 ، pp. 68–79، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218894/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button